Gebr. Valstar kweekt Calathea's onder een aantal merken, waarbij Rhythm of Nature het hoogste kwaliteitsmerk is. Rhythm of Nature wordt door heel Europa verspreid en zowel de showtafels in de winkels als de insteekcards van de planten hebben een geheel nieuwe huisstijl gekregen, incl. een QR code die naar de website verwijst.
Dit vraagt natuurlijk om een bijpassende website, die de nieuwe huisstijl vertaalt naar een online beleving. De planten staan centraal op de website, waarbij extra aandacht is besteed aan het unieke kenmerk van de Calathea. Deze planten staan overdag open en sluiten 's nachts de bladeren. Met hoover effecten en iconen is dit in beeld gebracht voor de bezoekers.
Wij zijn het traject begonnen met het uitwerken van een goed designconcept, wat aansluit bij de huisstijl van Rhythm of Nature. De klant heeft ons verschillende materialen aangeleverd om een goede indruk te krijgen van het gebruik van de huisstijl in de praktijk.
We hebben de identiteit van Rhythm of Nature omgezet naar een design met een goede combinatie van tekst en beeld. We hebben een speciaal gedeelte ingericht op de website om inspiratie op te doen van de verschillende Rhythm of Nature planten.
Na goedkeuring van het design hebben we de templates opgebouwd en de website gevuld via ons Webavance CMS en live gezet.
Neem contact op met Bastiaan Ludeking en hij plant graag een kop koffie om samen te kijken hoe we tot een mooie, passende website kunnen komen. Bastiaan kan de mogelijkheden te laten zien van ons Webavance CMS en de ideale planning voor realisatie doorspreken.
Bastiaan Ludeking
Algemeen directeur
06-53114339 | bastiaan@webavance.nl